IDBC – Kézikönyv az Outlook használatához
Készítette
Budapest, 2022.02.28
ü Meeting és interview meghívó létrehozása
1. Válaszd a lap alján a lehetőséget.
2. Kattints a naptárban az esemény napjára és időpontjára.
3. A szövegmezőbe írd be az esemény rövid leírását,
4. Ha szeretnél másokat is meghívni az eseményre, add meg a nevüket vagy az e-mail-címüket a Személyek meghívása mezőben. Interjúszervezés esetén mindig add hozzá a csapatodat (pl. business.recruitment@idbc.hu) a Tudjanak róla mezőhöz.
5. Ha Teams értekezletre szeretnél meghívót küldeni, akkor azt a Teams értekezlet gombra kattintva teheted meg, a fenti menüsorban.
6. Válaszd a Mentés gombot a magadnak létrehozott találkozó esetén, vagy kattints a Küldés gombra résztevőket tartalmazó értekezlet esetén
Más (IDBC-s) kolléga naptárának megtekintése
1. Kattints a Naptár nézetben a Kezdőlap fülre.
3. Írj be egy nevet a Név mezőbe, vagy a Név gombra kattintva válaszd ki a nevet a címjegyzékből.
4. A megosztott naptár megjelenik a már látható naptár mellett.
5. A hozzáadott naptárak megjelennek a navigációs ablak Megosztott naptárak mappájában.
Almappák létrehozása
1. A Levelek, nézetben kattints a jobb gombbal oda, ahová fel szeretnéd venni a mappát, és válaszd az Új mappa parancsot.
2. A Név mezőbe írd be a mappa nevét, és nyomd le az Enter billentyűt
ü Szabályok létrehozása
1. Kattints a jobb gombbal a beérkezett üzenetek vagy más e-mail-mappa egy üzenetére, és válaszd a Szabályok menün belül a Szabály létrehozása lehetőséget.
2. A Szabály létrehozása-n belül válassz ki egyet vagy akár többet is az első három jelölőnégyzet közül
3. Jelöld be az Elem áthelyezése mappába jelölőnégyzetet, majd jelöld ki a mappát a megjelenő Mappa kiválasztása párbeszédpanelen, és kattintson az OK gombra.
1. Létrehozhatsz, törölhetsz, áthelyezhetsz vagy kategorizálhatsz feladatokat. A feladatokat készként jelölheted meg, amikor befejezted őket.
Ehhez kattints a levél melletti piros teendő zászlóra:
ü Aláírás létrehozása
1. Másold ki vágólapra egy IDBC-s kolléga aláírását
2. Nyiss meg egy új e-mailt.
3. Az Üzenet menüben válaszd az Aláírás lehetőséget.
4. A Szerkeszteni kívánt aláírás kijelölése alatt válaszd az Új lehetőséget, majd az Új aláírás párbeszédpanelen írd be az aláírás nevét.
5. Az Aláírás szerkesztése részbe másold be a kijelölt aláírást és módosítsd értelemszerűen
6. Az OK gombra kattintva mentsd el az aláírást
Out of office üzenet beállítása
1. Válaszd a Fájl > Automatikus válaszok gombot.
2. Az Automatikus válaszok mezőben válassza az Automatikus válaszok küldése elemet
3. A szervezeten belül és szervezeten kívül lapon írd be a kollégáidnak és a nem IDBC-s ügyfeleknek/jelölteknek küldeni kívánt választ.
4. A beállítások mentéséhez kattints az OK-ra