IDBC HelpCenter bejelentkezési probléma

A HelpCenter oldal bejelentkezés után egy fehér képernyőt mutat
Ha Te is ezzel a problémával találkozol, a következő lépéseket javasoljuk:
- Chrome-ban nyitsd meg a következő oldalt chrome://settings/content/all
- A keresőbe írd be, hogy Zoho
- Töröld az összes Zoho-hoz tartozó cookie-t
- Próbáld újra a bejelentkezést, most már működnie kell az oldalnak
Related Articles
Kamera probléma
Probléma (A) (ha van retesz): kamera takaró retesz eltakarja kamerát. Megoldás (A) Húzd el a kamerát eltakaró reteszt. :) Probléma (B) (ha van tiltógomb billentyűzeten): Le van tiltva a kamera egy billentyű által. Megoldás (B) Engedélyezd a ...
IDBC – Kézikönyv az Outlook használatához
IDBC – Kézikönyv az Outlook használatához Készítette Készítette Czakó Gábor Budapest, 2022.02.28 ü Meeting és interview meghívó létrehozása 1. Válaszd a lap alján a lehetőséget. 2. Kattints a naptárban az ...
Levél visszahívása Outlookban
Probléma Elküldött levél félkészen lett elküldve, vagy lemaradt a csatolmány. Megoldás Keresd meg az Elküldött üzenetek mappát, majd Kattints kétszer arra a levélre, amit vissza szeretnél hívni. Sajnos itt több fajta lehetőség van, nem mindenkinek ...
Céges telefon használata
Márkától függetlenül amikor megkapod a céges telefonodat, az gyári állapotban lesz. Ez azt jelenti, hogy telefonhívásokat le fogsz rajta tudni bonyolítani, de ahhoz, hogy a Google Play áruházból további alkalmazásokat tölts le (pl. Zoho ...
Szövegmásolás PDF dokumentumból
Probléma Szöveget vagy képet szeretnél lementeni/kimásolni PDF-ből: Megoldás (Adobe Acrobat Pro-val működik) Nyisd meg a kívánt fájlt Adobe Reader alkalmazással. Jobb oldali menüsoron kattints: "PDF szerkesztése". Ezután lehetőséged lesz képek és ...