IDBC HelpCenter bejelentkezési probléma

IDBC HelpCenter bejelentkezési probléma

Warning
A HelpCenter oldal bejelentkezés után egy fehér képernyőt mutat

Ha Te is ezzel a problémával találkozol, a következő lépéseket javasoljuk:

  1. Chrome-ban nyitsd meg a következő oldalt chrome://settings/content/all
  2.  A keresőbe írd be, hogy Zoho
  3. Töröld az összes Zoho-hoz tartozó cookie-t
  4. Próbáld újra a bejelentkezést, most már működnie kell az oldalnak


    • Related Articles

    • Kamera probléma

      Probléma (A) (ha van retesz): kamera takaró retesz eltakarja kamerát.   Megoldás (A)  Húzd el a kamerát eltakaró reteszt. :)   Probléma (B) (ha van tiltógomb billentyűzeten): Le van tiltva a kamera egy billentyű által. Megoldás (B)   Engedélyezd a ...
    • IDBC – Kézikönyv az Outlook használatához

      IDBC – Kézikönyv az Outlook használatához Készítette Készítette Czakó Gábor Budapest, 2022.02.28  ü              Meeting és interview meghívó létrehozása 1.               Válaszd a lap alján a  lehetőséget. 2.               Kattints a naptárban az ...
    • Levél visszahívása Outlookban

      Probléma Elküldött levél félkészen lett elküldve, vagy lemaradt a csatolmány. Megoldás Keresd meg az Elküldött üzenetek mappát, majd Kattints kétszer arra a levélre, amit vissza szeretnél hívni. Sajnos itt több fajta lehetőség van, nem mindenkinek ...
    • Céges telefon használata

      Márkától függetlenül amikor megkapod a céges telefonodat, az gyári állapotban lesz. Ez azt jelenti, hogy telefonhívásokat le fogsz rajta tudni bonyolítani, de ahhoz, hogy a Google Play áruházból további alkalmazásokat tölts le (pl. Zoho ...
    • Szövegmásolás PDF dokumentumból

      Probléma Szöveget vagy képet szeretnél lementeni/kimásolni PDF-ből: Megoldás (Adobe Acrobat Pro-val működik) Nyisd meg a kívánt fájlt Adobe Reader alkalmazással. Jobb oldali menüsoron kattints: "PDF szerkesztése". Ezután lehetőséged lesz képek és ...